martes, 23 de octubre de 2012

25 tardors.

Demà en faig 25.
25 anys que m'estàn tocant la fibra.
Als meus pares i el meu germà: us he fet patir de valent, no he sigut una filla fàcil.
El meu problema amb el menjar ens va superar de valent durant uns quants anys, però ara ja podem dir que l'he superat. Amb ganes de menjar-se el món, tot és possible.
Ja disfruto menjant i provant coses noves. Tot un plaer.
Reveldía: m'agrada fer la meva. tot i que tothom em porti la contra. si em dius no ho facis, ho faré. Comprovat. Això no canvia, va amb mi.Sóc així.
Sensibilitat a flor de pell: m'emociono fàcilment, llàgrimeta. Però m'agrada sentir-ho tot tant, estic viva, sento coses, em fan enfadar, riure o plorar. No hi ha res millor que viure.
Les meves amigues: les millors del món mundial, Anna, Xela, Ari. Tota una vida per viure-la al vostre costat. Tot i que ens veiem menys del que m'agradaría però ens ho passem igual de bé que sempre. Us trobo a faltar una mica.
En Guillem: el que em cuida cada dia. Un sol, gràcies per existir.t'estimo.
Als que heu arribat a la meva vida fa poc, també aprenc de vosaltres, les persones van i venen i sempre per alguna raó, tot té un perqué que no sé però que existeix i m'agrada.
A toooots mil gràcies.


Att; Lau.

No hay comentarios:

Publicar un comentario